Sunday, March 11, 2018

New book!

























Eindelijk is het zo ver en mag ik jullie verklappen wat mijn geheime project precies is: in 2018 komt mijn derde boek uit! Ik ben superblij en supertrots dat ik weer een boek mag maken, en dan ook nog precies het boek wat ik graag wilde maken. Een boek vol met garens en projecten die helemaal bij me passen. Kortom: een boek dat helemaal past bij Annemarie's Haakblog! Afgelopen week heeft de fotografie plaatsgevonden. Niet lekker in de zon jammer genoeg, maar op een koude en regenachtige plek. Maar dankzij onder meer Anne Poelmann (fotografie) en Claire Eversdijk (styling) waren het fantastische dagen waarin we met heel veel enthousiasme gewerkt hebben aan iets wat heel mooi gaat worden. En dat het dan af en toe regent, dat is dan helemaal niet zo erg.
Natuurlijk ga ik je via mijn blog op de hoogte houden van de voortgang. Dat zal ik ook doen via de nieuwsbrief die ik vanaf nu wekelijks zal versturen. In de nieuwsbrief vind je een kort overzicht van wat er de week ervoor gebeurde op mijn blog, kondig ik giveaways aan en deel ik elke week een gratis patroontje dat ik vond in de archieven van mijn blog. Inschrijven voor de Nederlandse nieuwsbrief kan hier. De eerste nieuwsbrief is gisteren verzonden, maar als je je voor vrijdag inschrijft dan krijg je 'm alsnog toegestuurd.
Dan nog even terug naar mijn nieuwe boek. In het boek heb ik gebruik gemaakt van de garenmerken die je ook in dit mooie doosje ziet zitten: Phildar, Durable en Paintbox. De winnaar van het doosje mag ze allemaal een keer uitproberen, en die geluksvogel is:

Mamadammeke

Gefeliciteerd! Stuur je me je adres? Dan komt het doosje met garens zo gauw mogelijk naar je toe. Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne zondag!

Finally the moment is here and I can tell you what my secret project is: my third book will be published in 2018! I'm super happy and very proud that I got the chance to make another book, and that it will be exactly the book that I wanted to make. A book full of yarns and projects that suit me. In short: a book that's totally in the style of Annemarie's Haakblog! Last week the photography took place. And unfortunately it wasn't in a warm and sunny place, but in a cold and rainy one. But thanks to Anne Poelmann (photography) and Claire Eversdijk (styling) and others, it were fantastic days in which we worked with a lot of enthusiasm on something that will be very beautiful. And the fact that it rained cats and dogs every once in a while wasn't so bad at all. 
Of course I will keep you informed about the progress of the book here on my blog, but I've also started sending out weekly newsletters. In every newsletter you will find a short overview of what happened on my blog in the week before, I'll announce giveaways and I'll share some free patterns that I found in the archives of my blog. You can subscribe to the English newsletter here. The first newsletter was sent yesterday, but if you register before next Friday I will send you the first newsletter also.
So, let's go back to my new book. In the book I used the brands that you see in this beautiful box: Phildar, Durable and Paintbox. The winner of the box gets to try them all, and this lucky girl is:

Mamadammeke

Congratulations! Please send me your address and I'll send the box of yarn as soon as possible. For now I wish you all a lovely Sunday!

23 comments:

  1. Wat leuk een nieuw boek. Van harte gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  2. Hartstikke leuk voor je succes💕

    ReplyDelete
  3. Van harte gefeliciteerd! Ben heel erg benieuwd naar het boek!

    ReplyDelete
  4. Gaaf dat je weer bezig bent met een boek. Gefeliciteerd. De garenkeus is alvast top. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois hebt bedacht en ontworpen voor jouw nieuwe boek.
    Mamadammeke, veel plezier met de giveaway.

    Fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Margaret! Ik ben ook heel blij met de garenkeus.

      Delete
  5. Oeh....spannend!!
    Hartstikke leuk, geniet van deze tijd en heel veel succes.

    ReplyDelete
  6. HARTELIJKE GEFELICITEERD met je nieuwe boek!!! :)

    ReplyDelete
  7. Een nieuw boek ... wat leuk! Gefeliciteerd.
    Ben reuze benieuwd!
    Groet, Ilse

    ReplyDelete
  8. Erg leuk, gefeliciteerd met je nieuwe boek! ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Heel erg leuk nieuws, ik ben erg benieuwd naar je boek! En heb me uiteraard aangemeld voor de nieuwsbrief :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  10. Wow, je bent lekker bezig, haha, wat spannend weer. Succes en gefeliciteerd! groet Francien

    ReplyDelete
  11. How very, very exciting, congrats on the book.

    ReplyDelete
  12. Congratulations on your new book.

    ReplyDelete