Thursday, October 29, 2015

Granny Bag - Free Pattern

Picture by B.HookedCrochet























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Klik hier om naar mijn Etsy-shop te gaan. * Click here to go to my Etsy-shop

Terwijl ik wat op internet aan het rondstruinen was kwam ik deze geweldige tas tegen. Het patroon is gratis en je kunt het vinden hier op deze website. Het is een Engelse website maar het patroontje van deze square is in een diagram weergegeven, en met de YouTube-filmpjes erbij moet het makkelijk te maken zijn volgens mij. Ook alle materialen staan opgesomd. Ik haak zelf eigenlijk zelden met donkere kleuren, maar nu wordt het echt tijd om het eens te proberen. Ikb en echt verliefd op deze tas!

While browsing the internet I suddenly found this gorgeous bag. The pattern is available for free here on this website. It's an English website but the pattern is a diagram. Together with the YouTube-videos it should be an easy job, even when you don't speak English. All materials are mentioned as well. Actually I never use dark colors but I think now it's really time to give it a try. I'm in love with this bag!

8 comments:

  1. Very nice, good handwork :-)
    Have a great day :-)

    ReplyDelete
  2. Ja, mooi! Best wel basic en daardoor juist prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  3. I love it too ;) color is lovely!
    greetings from Poland :)

    ReplyDelete
  4. Beautiful, thanks for the pattern!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat je deze link gedeeld hebt. Ik heb 'm al langer bij mijn favorieten staan en de tas staat dus ook
    nog steeds op mijn todo-lijstje. Hadden we af en toe maar wat extra tijd, haha...

    Groetjes, Shirley :)

    ReplyDelete
  6. Super gave tas!! Dank voor het delen van het patroon.

    ReplyDelete
  7. Echt een gave tas. Bij mij komt meteen de herinnering aan a creative being Wink boven. Zij heeft dit patroon op haar blog staan (gelukkig nog steeds in de lucht) en gebruikte gemêleerd garen. Zo in één kleur is het echt gaaf.

    Veel haakplezier, Margaret

    ReplyDelete