Tuesday, August 16, 2011

Workshop in progress!

Workshop in progress! :-)

























Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover: de proefworkshop in de winkel van Francis in Delft! Ik had er erg naar uitgekeken en had samen met Francis twee leuke patroontjes uitgezocht om uit te proberen. Tegen een uur of drie was het clubje vrijwilligers compleet en zijn we van start gegaan. Ik moet zeggen: het was nog leuker dan ik had gedacht. De dames waren allemaal erg enthousiast en deden vreselijk goed hun best ondanks het feit dat onze patroontjes bij nader inzien toch wel wat te ingewikkeld bleken te zijn. Dus voor de "echte" workshops hebben we nu een ander/makkelijker patroon gekozen.
Ik denk dat iedereen die bij deze workshop was (dus ook ik) een hoop geleerd heeft. Ik vond het absoluut voor herhaling vatbaar en kijk uit naar de workshops die vanaf 1 september gaan beginnen. De eerste aanmeldingen zijn al binnen. Hoera! :-)

Last Saturday it finally happened: the trial-workshop in the yarn shop of Francis in Delft! I'd really looked forward to it. Together with Francis I'd chosen two patterns we could try. So against 3 in the afternoon all the volunteers were there and we took off. I must say: it was even more fun than I thought it would be. The ladies were all so enthousiastic and they all tried very hard despite the fact that the patterns we chose were a bit too difficult. So for the "real" workshop we now chose a different/easier pattern.
I think everyone that attended this workshop (including myself) learnt a lot. I'm really looking forward to the workshops that will start in September. The first registrations are there already. Hurray! :-)

11 comments:

  1. Gefeliciteerd met een geslaagde try-out! Heel veel succes in september (en daarna natuurlijk).

    ReplyDelete
  2. Tjee, Annemarie, dat ziet er allemaal goed en gezellig uit! Ik kan me indenken dat je zin hebt om echt van start te gaan.

    ReplyDelete
  3. gefeliciteerd met de try-out! =) ben heel benieuwd naar de workshops zelf! waar gaf je die ook alweer?

    ReplyDelete
  4. De workshops worden gegeven in de winkel van Francis aan de Voldersgracht 23 in Delft!

    ReplyDelete
  5. Hoi Annemarie,

    Wat ziet het er allemaal gezellig uit!
    Gefeliciteerd met jullie geslaagde try-out! Dat wordt een gezellige en leerzame najaar/winter-activiteit voor iedereen die wil leren haken.
    SUCCES! en groetjes van Margreet

    ReplyDelete
  6. Hoi Annemarie, wat fijn dat de eerste workshop een succes was. Leuk om je hobby met andere te delen. Succes voor de komende workshops.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  7. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, het komt wel goed met die workshops!
    Heel veel succes!

    ReplyDelete
  8. Wat een slim idee om een proef workshop te geven!
    Ik wens je veel succes met je 'echte' workshops :)

    ReplyDelete
  9. Wat fijn dat je oefen workshop geslaagd is. Hoop maar dat de aanmeldingen binnen blijven stromen!

    ReplyDelete
  10. Veel succes met de workshops!

    Marjo

    ReplyDelete
  11. Hallo Annemarie, Goed van jou en Francis om een try out te geven en gefeliciteerd dat het zo geslaagd was. Ik hoop dan ook dat er veel inschrijvingen gaan komen.
    Groetjes!

    ReplyDelete