Tuesday, December 14, 2010

Christmas - Kerst




















Ben jij aan het haken voor de Kerst? Ik kom er helaas niet aan toe want ik ben een beetje te druk met andere dingen. Maar ik had gelukkig wel de tijd om wat mooie dingen te zoeken op andere sites. Kijk maar eens op deze blog van Color Chic. Er staan een paar hele mooie kerstballen op met een link naar het (Engelse) patroon. Liever kerststerren of kerstboompjes haken? Kijk dan op de blog van Royal Sisters. En als laatste hier een paar patronen van hele mooi kerstversieringen. Wil je nog ergens anders inspiratie opdoen? Kijk dan op mijn Flickr-groep Christmas Crochet. Er zijn inmiddels al 70 leden (jeeej!) dus er staan al heel wat mooie foto's op. De foto hierboven komt overigens van een van mijn favoriete sites, namelijk Pickles. Er staat een (Engels) patroon op hun site van de mooie ornamenten op de foto.

Are you crocheting for Christmas? Unfortunately I don't have the time to crochet these days. But I'm glad that I did have the time to find some lovely things on other websites. Check the blog of Color Chic. There are some really nice Christmas balls on there with a link to the (English) pattern. Do you prefer making Christmas stars or Christmas trees? Then check out the blog of Royal Sisters. Lastly a few patterns of really nice Christmas ornaments here. Do you want to be inspired somewhere else? Then check out my Flickr-group Christmas Crochet. Meanwhile there are already 70 members (yay!) so there are already a lot of really nice pictures there. The picture above this post is from one of my favourite sites, namely Pickles. There's an (English) pattern on their site of these gorgeous ornaments on the picture.

8 comments:

  1. Hi! Jahooooe ik heb kerstballen gehaakt, check m'n site! Ik heb geen Flickr (althans nog niet) dus ik kan ze daar niet bij zetten. Maar alvast happy merry xmas! (lees; ik doe niet aan kerstkaarten) groetjes Imke!

    ReplyDelete
  2. Ik heb een grote kerstboom van Zpaghetti gehaakt (zie mijn blog), ik was nog wel van plan kleine ornamentjes te haken, maar dat komt er maar niet van.

    ReplyDelete
  3. Hai Annemarie, ja dat kan je zo maar eens hebben; druk met andere dingen. Ik moet steeds aan je berichtje van begin september denken: hoe staat het met de verhuisplannen? Dankjewel voor de leuke linkjes, succes met alles.
    liefs van Maaike

    ReplyDelete
  4. Wat leuk dat mijn blogje vermeld staat!
    Ik ken het hoor, de drukte, heb er nu ook enorm last van. S'avonds blij dat ik op de bank kan ploffen en niks meer hoef te doen dan alleen uitrusten

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Ik zag al zoveel moois voorbij komen op blogs. Ben al eerder flink in de weer geweest met vilt voor kerst.

    ReplyDelete
  6. ik zou echt wensen dat ik super goed kon haken, dan maakte ik al die prachtige dingen voor in boom of in huis.... jammer dat ik het (nog) niet zo goed kan... volgend jaar?

    ReplyDelete
  7. Krijg een melding van link you stuff bij jou maar als ik er op klik dan zaegt hij pagina niet bekend???? hellepie hoe kan dat had het vanmorgen ook al bij een andere blog....

    Nog meer mensen deze problemen??

    Groeetjes Jenny

    ReplyDelete