Thursday, July 8, 2010

Laptophoes - Laptopcover





Is het winnen van het WK Voetbal 2010 niet geweldig? Nou, nu ik in Nederland woon hoop ik natuurlijk dat wij winnen! Ik heb veel gezien van dit WK, maar tussen alle wedstrijden en gezelligheid door heb ik eindelijk een hoes voor mijn laptop kunnen haken. Ik ben heel erg blij met het resultaat. Nu maar hopen dat we winnen zondagavond!

Isn't winning the World Championship Soccer 2010 amazing? Well, now that I live in The Netherlands I certainly hope we will! I've seen a lot of this World Championship, but in between watching the matches and all the fun that came with that, I finally got to crochet a laptopcover. I'm really happy with the result. Now let's hope we'll win the match this Sunday!

13 comments:

  1. Weet nou niet zeker of ik nou een berichtje achter gelaten had :(

    Hele leuke hoes met mooie kleurtjes
    Leuk idee!

    ReplyDelete
  2. Beautiful work,Annemarie! Love the colors!

    ReplyDelete
  3. Ooohhh wat een leukerd!
    Een hele blije laptophoes!

    ReplyDelete
  4. Die is leuk, wat een leuk idee.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  5. Hoi Annemarie! Ik volg al een tijdje je blog. Leuk en inspirerend!
    Ga zo door!

    Hier weer zo'n leuk project. Frisse kleuren en erg leuk met die knopen. Grappig ook dat je de korte kant gebruikte hebt voor de opening. Dat zou niet mijn eerste gedachte geweest zijn, maar ik vind het daardoor wel veel mooier en strakker geworden. Goed idee dus!

    Fijn weekend. Groet, Edith

    ReplyDelete
  6. Bedankt allemaal voor de ontzettend leuke reacties!

    ReplyDelete
  7. Hij is heel erg leuk!!! Heb nu mijn linkje geplaatst ;-) Fijn weekend!!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke hoes en wat een goed idee!!!!

    groetjes Maartje

    ReplyDelete
  9. Wauw, die is cool! Mooie kleuren!

    ReplyDelete
  10. you have such a delightful blog, and the laptop cover is just as wonderful! :)

    ReplyDelete